2009. január 16., péntek

Itt a hétvége

És anya egyre zizibb... :) MInden kiesik a kezéből, kidől, mindnet lever. :)
Szerencsére az idő jobbra fordult, most éppen szépen süt a nap, amitől az én kedvem is jobb. És valahogy most az alvókám is fergeteges. Ma reggel pl. fél 8kor keltem. :) És a déli alvásom is 2 óra körül van mostanában.. Anya nem is érti hogy mitől alszom ennyit, hiszen hétfőn voltunk utoljára kint, sajons.. :(
A napokban nem merte anya kitenni a lábát,mert még Anikó is azt mondta, hogy az egész város tiszta korcsolyapálya.
Az egészségem jól van, az orrom az ami folyik még mindig, de ezen felül semmi gond velem. Reméljük mire Maja hazaérkezik, ez is elmúlik majd.
Ma egy jó nagyot társasoztunk anyával,meg építőztünk is, bár ez utóbbi annyira nem feküdt anyunak,mert már 10 perc után panaszkodott, hogy nem tud a földön ülni. :) Mesét is néztem,meg egy kicsit autóztam egyedül.
Tegnap pedig igyekezetem délelőtt egyedül játszani, anyu meg nekikezdett egy falvédőnek, mert állítólag a járóka mögött a fal olyan kopár, és eddig eszébe se jutott, hogy oda is kellett volna készítenie valami szépet.. Hát mostmár a figurák meg vannak hozzá, de hogy kész mikor lesz.. Én is segédkeztem persze.. :) Délután pedig Anikónál voltam és ott játszottam egy nagyot.
Az utóbbi időben egyre hízelgőbb és bújósabb lettem. Azaz sokkal többször nyilvánítom ki anya és mostmár apa felé is hogy szeretem őket. Naponta többször is puszit adok, megölelem és mondom. És hát este ez nem maradhat el. Anya már nem bír az ágyamon ülni, úgy hogy az ölében vagyok,mert régen mindig ez volt az utolós esti ceremónia. Így adtam apának puszit, aztán apa lement, és még anyával váltottunk néhány szót, pusziszkodtunk, én megszeretgettem és úgy mentem aludni. Már egy ideje nem működik, így apa az akinek az ölében ülök. De mostmár mind a kettőjüket húzom magamhoz és szeretgetem a puszik után és mondom nekik, hogy nagyon szeretem őket. Sokszor vissza is kérdezek, hogy "te is szeretsz?" :)
Anya tegnap készített egy kis meglepit nekem, hogy amíg a kórházban lesz, gyorsabban teljenek a napok a számora és pontosan megértsem, hogy mikor fog Majával hazaérkezni hozzám. :) Majd megmutizom. :):)
Tegnap fel voltam háborodva amikor anya azt mondta, hogy Maját mindenki fogja szeretni. Kikértem magamnak, hogy Maja az enyém lesz és csak én fogom szeretni. :) Na anya, erre varrjál gombot... :):):):)

4 megjegyzés:

HLilike írta...

Azzal a nagy izgalommal néztünk be ma hozzátok,hogy talán már Majácska is megunta a pocaklakóságot és kibújt,de még nem.De legalább bepótoltuk a Mazyolás bejegyzés óta írtakat:-)
Szagény anyának már jól is esne,ha minél hamarabb "megszabadulna" a pocaktól,mert látjuk,hogy már nehezen csinál vele bármit is.De azért teszi a dolgát rendületlenül:-):-)Te meg nagyon ügyesen takarítasz,játszol egyedül!!Sajnáljuk a családban megjelenő betegségeket és kívánjuk,hogy mindenki nagyon gyorsan rendbe jöjjön!!!
És köszönjük a barátság levelet is!!!
Puszi:Lilike és anyuja

Lori and Ruben írta...

Na milyen jó fiú lettél:) Igy biztos anyának is könnyebb a várakozás.
Húú, már majdnem 19-e!!! Nézzük ám naponta a blogokat, hogy van-e valamelyikben fejlemény.
Debi és Lori

Bea írta...

Jajj de édi vagy,hogy már így szereted a ksitesódat!!
Igazi nagyfiú vagy.
Bencikusék

Melinda írta...

Jaaaj, de aranyos vagy Kristóf, Maja biztos, hogy tudja, Te puszilgatod, ölelgeted!!!!
Hú, de kíváncsiak vagyunk a meglepire, aztán el ne felejtsd megmutatni!!!:-)
Millió puszi