2008. december 26., péntek

December 25-e

















Már 6 órakor ébredtem, biztos hogy tudtam, mamáéknál mozgalmas nap vár ránk. Anyáék igaz még aludtak volna..
9 óra volt mire mamáékhoz kiértünk. Előtte megreggeliztünk, összeszedtük az összes ajándékot. Nagyon szép fát készített a mama, azt is megcsodáltam, aztán anya alája tette az ajándékokat. Én pedig gyorsan a távirányítós autót ragadtam magamhoz és azzal játszottunk még Liliék meg nem érkeztek. Mama addig előkészített mindent az ebédhez. Bedugta a sütőbe amit kellett és aztán következett az ajándékosztás. Ekkora káoszt és ennyi dobozt ami járt kézről kézre.. Csak kapkodtuk a fejünket Lilivel együtt. Mi voltunk az ajándékosztók, dédinek is átadtuk a naptárat amin a mi képeink voltak, nagyon boldog volt tőle. :)
Mikor mindenkinek ott sorakoztak már a dobozok, akkor nekikezdtünk a bontogatásnak. Kaptam egy hatalmas vasúti pályát és Thomast két kocsijával. Ráadásul Thomas dudál, világít, szuszog, akár csak az igazi.. egész nap nem lehetett szinte a kezemből kiszedni, még Lilinek is csak nagy rábeszélések árán adtam 1-1 percre oda, hogy ő is tologassa. Egy kisvakondos kockakirókat, egy sólámpát és egy kis kazettás magnót is kaptam, amivel már egyedül hallgatnatom a kazettákat, sőt még felvenni is tudok vele. Nagy játék volt innentől egész nap.. A vasúti készlethez egy olyan vonat is tartozott ami magától tud menni és húzz a kocsikat még fel a hídra is.. de sajnos ez nekem annyira nem tetszett, pedig apáék nagyon játszottak volna vele és megnézték volna hogyan húzza a kocsikat, de nekem ez nem nagyon nyerte el a tetszésemet.
Ebédre nagyon finom sült pulykamellett ettünk, krumplifánkkal, sajtszósszal, baconba göngyölt zöldbabbal és volt svéd gombasaláta is hozzá. Nagyon ízlett mindenkinek. Bár én hoztam a szokásos formám és anya megint nem volt túl boldog ahogy az asztalnál viselkedtem, az eredménye pedig megint egy jó nagy köhögés lett...
Lilivel aludtunk is egy nagyot, amíg a felnőttek beszélgettek, apa és keresztapa kipróbálta a vonatomat.. :) és ők is alukáltak egy keveset. :)
Délután folytatódott a játék és nagyon jól éreztük magunkat. A nap végére már túlpörögtünk megint Lilivel egy kicsit és a rohangálás is megindult, de anyuék ezt hamar leállították. Megbeszéltük mamával, hogy hétfőn reggel megyek Kosdra, és csak szerdán este jövök majd haza anyuékkal. :) Már nagyon várom, hogy egyedül legyek mamáéknál. :)
Hazaérve megvacsiztunk, anya bepakolta az ajándékokat a fa alá, mi apával meséltünk, pancsiztunk aztán pedig aludtunk. Az éjszakánk nem volt a legnyugodtabb, lehet hogy a sok élmény miatt, de nem csak a köhögés miatt keltem fel, hanem már hajnali 3kor kijelentettem, hogy én kialdutam magam és le akarok menni.. Na erről nagyon gyorsan lebeszéltek anyuék...

2 megjegyzés:

Melinda írta...

Kristófom, gyönyörű karácsonyod volt, igazán sok szép ajándékot kaptál!! Lilikének ahogy adod a puszit... meg kell zabálni, olyan aranyos vagy:)))
Örülünk, hogy minden jól sikerült, gondolom, hogy azóta is csak folyamatosan játszol a kapott játékokkal, ahogy én is:)))
Puszilunk Benneteket!!!!
Ó igen, majd lemaradt: csinosak és szépek vagytok a képeken!!!

Lori and Ruben írta...

Milyen jó lehetett a nagy családdal karácsonyozni! Nekünk sajnos idén nem jutott belöle:(
Szupi ajándékokat kaptál, föleg az a vonat tetszik:)
Lori