2008. december 16., kedd

Hétvégi sütés képekben és a vendégeink






Íme vasárnapi ténykedésünk és annak eredménye. Mindenki kivette a részét idén is a mézeskalács készítésében, és mondhatom nagyon finom lett! :) Meg is kóstolhattam vasárnap, bár azóta büntiben vagyok és semmi nasit nem kaptam, még ma sem amikor anyának vendégei érkeztek és ők is megkóstolhatták a mézeskalácsot.. :(
Na jó, haladjunk sorjában.
Tegnap valahogy a sárgaborsó főzelékkel nagyon nem voltam haverságban... pedig ezt eddig szerettem.. annyira hogy viszont is láttam.. Anya meg dühös lett,mert délután alig keltem fel már a nasit emlegettem és sütit meg csokikát szerettem volna.. Anya így közölte, hogy aki nem eszi meg az ebédet, annak nem jár nasi. Így sem ma sem pedig holnap nem kaphatok semmi nasit, ez a büntestésem. (Teszem hozzá ma nagyon okosan tudomásul is vette ezt, és amikor végzett az ebéddel meg is jegyezte, hogy ma ügyesen ebédeltem.. Csak az a baj, hogy a túrós tészta mindig lecsúszik ám, az nem kihívás.)
Szóval szegény anya tegnap reggel azért kelt korábban, hogy nekem ebédem legyen, mielőtt a sóterápiára indulunk,mert hát jól elmegy vele az idő meg a délelőtt... Én meg hálából ezt tettem.. anya még sírt is miközben takarított utánam...
A déli alvásom sem volt túl rózsás mert alig 1 óra múlva jött a köhögés és még pihetnem anya oldalának dőlve, de nem akart szűnni, így nem tudtam már mélyen visszaaludni. Déluátn itthon voltunk és apa is nagyon hamar, már 4 órakor megérkezett.. Így együtt vacsoráztunk, előtte játszottunk is egyet, és mesét olvastunk meg fürödtünk. Előtte pedig a délután folyamán 3x megmelegítettük az arcom a lámpával.
Az éjszaka a szokásos módon alakult, anya megint 2x ült az ágyam mellett jó órákat mire a köhögés elmúlt, de az orromból is jött a cuccos, ami azért reményre adott okot.
Ma is a délelőtt a sóterápiával indult. Előtte még voltunk a kedvenc boltomban, és dédimama ajándékát rendeltük meg. Ami egy naptár lesz természetesen a két dédunoka képeivel. És hát még anya intézte a dolgot én ismét kidekoráltam az eladó néni haját csodásan az ott lévő csattokkal.. :) Kedvelt szórakozás, és amikor belépek a boltba,már hangos kiabálással köszönök a "néniknek".
Délben ma anya nagyon boldog volt,mert persze az ebéd is lecsúszott és 2 óra hosszát sikerült aludnom úgy, hogy csak néhányszor köhhintettem egy keveset. Így délután is kipihent voltam, na meg telve energiával. Adri és Andi jöttek anyához egy kis karácsonyi női dumcsipartira és ajándékcserére. Andi pedig hozta Dórit is magával, hogy nekem is legyen társaságom, meg persze hogy ők nyugodtan beszélgethessenek. :)
Teljesen fel voltam pörögve, köhögtem is közben rendesen,mert persze lépésben a közlekedés sem ment, és a hangerőm sem volt éppen halk.. Nagyon jól éreztem magamat.
Apa majdnem a vacsira futott be, de együtt ettünk és most mesélünk odafent, hamarosan pedig jön a fürdés és a lámpázás.
Egyébként a sóterápián egy 2x2-es kicsi szobában ülünk bent anyával, és hát mivel túl sok mindent nem lehet csinálni, így kapok mindig egy hordozható dvd lejátszót és mesét szoktam nézni. Tegnap a Nyúl Péter kalandjait néztem meg, két mesét. Ma pedig a 101 kiskutya felét,mert már az egy óra gyorsan eltelt és nem értünk a mese végére. De holnap be fogjuk anyával fejezni.
Holnap viszont csak délután megyünk,mert a néninek dolga lesz.



8 megjegyzés:

Gabi írta...

Azért bízunk benne,hogy ha lassan is,de biztosan javul az állapotod!
További gyógypuszikat repítünk!
Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Mi is küldjük Nektek továbbra is a gyógypuszikákat,most már tényleg muszáj nekik hatni!!! :)

Hmmm,de jól néz ki a mézes süti...:p:)
Nekem is van ám egy szuper receptem a naplómban...:p;)))
puszika!!!

Névtelen írta...

Nem túl jó programok amiken mostanában rész veszel kis barátom. Ez a sóterápia és a kórház nem a legjobb, de reméljük van értelme és hamarosan minden rendben lesz és a Jézuskát egészségesen várod majd :-)
A süti nagyon jól néz ki jövőhéten mi is megsütjük Anyával, mert akkor már nem megyek oviba és csak jan. 5-én kezdek :-)

Máté és Anna

Bea írta...

Na hátha már jobban lesztek.Én sem akarok enni,de nem csak rendes kaját még a nasit sem,csak kakaót.ANya szerint kakaómérgezést fogok kapni.Kicsik maradunk és nem fogunk meggyógyulni,ugyhogy tessék neked is rendesen enni!
Jobbulást:Bencikusék

Mia és Maja írta...

Sziasztok! :)
Jöttünk,anya megpróbál visszaemlékezni,hogy is mentette a smileboxból az albumot.

Úgy emlékszem,hogy négy lépésből áll.
1-kiválasztod a formát
2-beilleszted a képeket
3-szöveg hozzáadása
4-mentés,küldés ...s.t.b...
Anya itt mentette úgy,hogy ráment a mentésre mint BLOGGER,igy megkapta az album kódját és ezt simán beillesztette a blogba.:)
Reméljük,sikerül...:)
puszi!!!

Bogár és Gerti írta...

Jártunk erre, de már nem sok maradt meg a két fülem között :(
Majd még jövök, frissebben ;)
Puszi és örülünk, hogy tisztulsz végre!

Lori and Ruben írta...

Jó hir, hogy kezdesz jobban lenni:) Lehet karácsonyra már kutya bajod se lesz!
Anyát meg teljesen megértem. Hiába a második, harmadik trimeszter a legszebb, a hormonok akkor se csitulnak le. Kitartás!
Debi és Lori

Melinda írta...

Annyira sajnáljuk, hogy a köhögésed így megkínoz Kristóf:((((( Szörnyű is lehet, érthető az is, hogy Anya már alig várja, hogy jobban legyél!
Tündéri aranyosan készíted a mézeskalácsokat és igen guszták lettek ám!!!!