2008. november 14., péntek

Már megint mi van??


Anya kb. ilyen fejet vág.. mert ő egyre jobban van, szerencsére (kopp-kopp) de nálam meg össze vissza van minden. Tegnap élveztem az ovit, de az ovónő szerint jobban köhögtem mint előző nap. Pedig éjjel szinte semmi gond nem volt, alig köhögtem és rendesen aludtam. Erre mire a déli alvásból felkeltem hőemelkedésem volt, aztán felment a lázam 38,3ra. Anyu adott lázcsillapítót és elkezdtünk egy másik köhögés elleni szirupot szedni, és utna már semmi gond nem volt. MOndjuk tény,hogy délután olyan bújós voltam, és anyun csüngtem, nem voltam igazán önmagam. Éjjel végig aludtam, egy keveset köhögtem és kicsi forró voltam hajnal fele. Akkor kaptam újra lázcsillapítót. Azóta nem volt lázbam, bár már több mint 2 órája alszom, de anya épp az előbb nézett meg, semmi gond nincs..

Délelőtt meg akartuk látogatni a dokinénit, hogy azért hallgasson meg, de hát pont szabin van.. és a helyettes meg összesen 1 órát rendelt, és már a rendelés előtt is tele volt a váró, így hazajöttünk. Ebből az is kiderül,hogy ma nem voltam oviban.. De keresztanyu is most a hangjával és a fejével küzd, és Lili orra is folyik.. valami biztos van a levegőben... de utáljuk az őszt meg a telet.. :s Anya legalább is igen...

Így hát itthon játszom.. vonatozom, ma délelőtt legóztam, építettem. Anyával mesélünk, vonatozunk, kirakózunk, tv-t nézünk és hallgatjuk azt a nagy dübörgést amit a földszinten lévő volán iroda átalakítása okoz.. Teljesen komolyan,mintha a szomszéd kalapáccsal verné a falat a fejünk mellett. Dübörög az egész és reng a ház.. és én alszom most is . :)

És apát nélkülözzünk szerda reggel óta. Tegnap a mamáéknál dolgozott még, ma van egy maszek munkája, és honap is maszekolni fog egész nap.. Nem is láttam tegnap reggel óta... :(

Vasárnap pedig ha nem robban le mindenki akkor búcsú lesz Kosdon és megyünk a mamáékhoz mindannyian, akkor már talán apa is jön velünk...

Meg vásár is lesz, és nekem kellene még egy sapika,mert kedden anyával vettünk bélelt téli bakancsot és egy csini kis vékonyabb kabit is kaptam, meg harisnyákat is.. CSak sapit nem lel anya a városban sehol sem.

4 megjegyzés:

Bea írta...

Jobbulást!
Bencikusék

Bogár és Gerti írta...

Jobbulást kívánunk mi is!!!
Remélem rajtad is gyorsan átmegy... én egész jól vagyok már... kopp, kopp, kopp ;)
Puszi

Melinda írta...

Sajnáljuk, hogy köhögsz Kristóf:((( Anyukám imádkozik, hogy én ne kapjak el semmit, mert ő már nem maradhat velem itthon és betegszabadságot sem kérhet:(
Jobbulást kívánunk és szorítunk, hogy holnapra jobban legyél és tudjatok menni a vásárba!!!!
Millió puszi, legyen gyönyörű a hétvégétek!!!

Lori and Ruben írta...

Legalább anya jobban van:) De neked is mielöbbi jobbulást!
Nálunk beállt az itteni tipikus ösz, 10-12 fok napsütéssel, esövel. De új sapit én is kaptam már, mert egyre nagyobb a fejem a sok észtöl:)
Lori