2008. szeptember 25., csütörtök

Kicsi életem nagy állomáshoz ért







Ilyen voltam és ilyen lettem... Már lassan 3 év is eltelt mióta a családba érkeztem, ahol nagy-nagy örömmel vártak engem. Rengeteg mindent megtanultam, okosodtam, ügyesedtem. Szeretek segíteni, mindenhol ott lenni és mindenben résztvenni. Kedvenceim: Süsü, Noddy és Thomas. Imádom a meséket és a mondókákat, esténként nagy patáliát csapnék,ha megfeletkeznének róla.. Kedvenc időtöltésem a diavetítőzés is. Szókincsem rohamosan fejlődik. Nagyon szeretek a mamáéknál lenni, és hát dédi a favorit náluk.
Most pedig már kezdődik az óvoda, a nagybetűs ÉLET, ahol aztán rengeteg új dologgal fogok találkozni. Megváltozik minden körülöttem és tényleg hivatalosan is én leszek a nagyfiú a családban.. és hát rögtön elérkezik a 3. születésnapom is.






4 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy itt vagytok! :)))
Anya itt sokkal áttekinthetőbben tudja majd vezetni a naplót Rólad és a hugicádról!:p:)


A blogod nagyon szép lett,ügyes vagy Anya!;)

puszika!!!

Bea írta...

Gyönyörű kisbaba voltál,és most is igazán jóképúű pasi lettél.
BEncikusék

Lori and Ruben írta...

Nagyon édi a kezdö képed:)
És héé, minket nem olvastok? ('Akiket olvasunk...')
Lori

Melinda írta...

Nagyon szépek lettetek, mi igazán örülünk, hogy váltottatok!! Higgyétek el, színvonalasabb, esztétikusabb a blog, sok jó dolog van,amiért mi is boldogan váltottunk annak idején:)
Jó blogozást, szerkesztést, meglátod Szilvi, milyen jó néha változtatni, variállni,a hangulatunknak megfelelő hátteret, képeket betenni:)
Puszi Nektek