2012. szeptember 16., vasárnap

De nehéz az iskola táska...

És elérkezett.. A nyár tele volt kalanddal és élménnyel, és elérkezett 2012. szeptember 3-a, amikor is életemben először átléptem az iskola kapuját. Táskával a hátamon, szép ruhában mint egy igazi elsős. Az első tanítási nap reggelén volt az évnyitó, ahol 3 osztály elsős kisdiákjai ültek megszeppenve a padokon az első sorban és hallgatták az igazgató új beszédét, a nagy diákok köszöntőjét. Megkaptuk az Árpádos jelvényeinket amit ezentúl minden nagy ünnepségen viselni fogunk.
Aztán pedig kezdetét vette az ismerkedés. Egymással is, a tanteremmel, iskolával, a szokásokkal.
Két hét után is lelkes vagyok, örömmel megyek és szeretem az iskolát. Az osztálytársaim közül már jó néhányat ismertem, hiszen óvodába is együtt jártunk, vagy éppen az úszótáborban ismerkedtünk meg egymással. De a két hét alatt már olyan kisgyerekekkel is barátságba kerültem és megismerkedtem akik az első napon még idegenek voltak a számomra..
Jó dolog iskolásnak lenni, csak az a fránya iskolatáska ne lenne olyan nehéz. :D






Nincsenek megjegyzések: