2011. december 10., szombat

Találkozás a télapóval

5-én este nagy lelkesen pucoltuk a csizmákat, cipőket. Meg voltam győződve róla, hogy ha szép tiszta lesz, akkor tesz bele a mikulás ajándékot. Reggel pedig az első utam oda vezetett és izgatottan suttogtam apának, hogy került csoki meg csomag is a cipőbe.
Délután pedig teljesen biztos voltam benne, hogy személyesen is eljön a mikulás, bár soha senki nem mondta egyik évben sem,hogy érkezik hozzánk, de biztos hogy az elmúlt évek tapasztalatai alapján én meggyőződéssel állítottam.
És kopogtak az ajtón is, nem sokkal az után,hogy magamra öltöttem a piros pizsimet, mivel állítottam ez az én mikulás ruhám. Felvettem a fejemre a sapkát is. :D
Megszeppenve, és tisztelettudóan válaszolgattam a mikulásnak és hordtam a csomagokat, átadtam a botját is a végén. Megköszöntük hogy eljött, aztán pedig minden egyes csomagot kibontva pontosan leltár alá vettem miket is kaptunk tőle ajándékba az idén. :D
Egy nagy kirakót és egy kicsi gömb kirakót is kaptam, közösen egy dvd-t, mézet, mogyorót, mikuláscsokikat és sok apróságot a csomagokba. Kellemes egy este volt!



Nincsenek megjegyzések: