2010. február 2., kedd

Fárasztó éjszakák

Kezdjük talán azzal,hogy irdatlan mennyiségű hó esett itt a hétvégén! :o










Végül vasárnap is kimentünk mamákhoz, de csak miután Maja a délelőtti alvásból felébredt. Ebédeltünk egyet, játszottunk, igyekeztünk aludni. Aztán alvás után is kimentünk az udvarra újra,mert már apa is ott volt és tudott velem jönni. Elmentünk vele is szánkózni a paplejtre, meg az udvarban és az utcán húzott a szánkóval. Segítettünk papának takarítani a havat. Mert bár délelőtt nem esett, de mire elindultunk 11 órakor, addigra újra elkezdett esni. Apa alig bírt az udvarból kiállni az autóval, de azért simán kiértünk mamáékhoz.
A rossz pedig, hogy a köhögésem nem akart ám múlni semmi áron... :( Megkeserítette a napokat és borzalmas éjszakákat okozott. Vasárnap reggel először nem is akartunk elindulni mamáékhoz,mert Maja is lázas lett reggelre, és éjjel alig aludtunk valamit. De sajnos a vasárnap éjszaka is hasonló borzalmas volt, apa pedig hétfőn reggel korán elment. Anya hulla volt, szédült és kettőt látott mindenből. Én meg éjjel fél 1-től 5-ig szinte semmit sem aludtam.
Így a hétfő reggelünk úgy kezdődött,hogy papát hívtuk 7kor, hogy jöjjön értünk. Felmentünk az sztk-ba a gyerekrendelésre. Ott is megvizsgált a doktornéni mindkettőnket. Nekem adott egy másik szert köhögésre, és az Acc köptetőt írta még fel. Sokan voltak, az irdatlan hó miatt a doktornénire is várni kellett egy órát. Aztán pedig rohantunk ki Kosdra, mert anyának már fél 10re a fogorvos néninél kellett volna lennie.




De a napocska nagyon szépen sütött, így délután, miután az alvásból felkeltünk, kimentünk anyával. Mivel a köhögésemnek is a száraz hideg volt az ami hisznált,mert pl. a fürdés után 1 órán keresztül majd megfulladtam mert a meleg pára nagyon nem tett jót. Kint jobb volt. Elmentünk csúsztunk néhányat a szánkóval, aztán az udvarban is szánkóztunk. Leszedtük az ereszről a jégcsapokat és másztam a hatalmas hóban,meg hemperegtem, belefeküdtem, amit papa az udvar közepére felhalmozott,hogy az autóval ki tudjon állni.
Aztán pedig este papa hazahozott bennünket, és olyan aranyos volt, mert megvárta,hogy anya először engem lezuhanyozzon,aztán Maját megfürdesse és megetesse - addig mesét olvasott nekem - és csak utána ment haza.
Sajnos az evéssel sem állok jobban a napokban mint az alvással,mert a köhögéstől mindent viszontlátok és alig marad meg bennem ennivaló..
Talán ma már jobb a helyzet, de anya nem akarja elkiabálni.
Sajnos így a héten sem megyek oviba, reggel anya beszélt is Móni nénivel. De szerencsére a farsangunk csak 19-én lesz és így nem maradok le semmiről. Hogy mi leszek? Az még kérdés, de már formálódik. :)
A mögöttünk álló éjszaka én már többet aludtam mint anya, ami azért jó jel..

4 megjegyzés:

Móni írta...

Ahogy látom nálatok is szép nagy hó esett! A betegséget nagyon sajnáljuk, reméljük hamar rendbe jössz. A farsang nekünk is 19-én lesz :)))
Anna és Máté

Gabi írta...

Mihamarabbi jobbulást kívánunk!
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Ekkora havat:)
Hat nem javulsz mano, pedig az a farsang egyre kozelebb!!! Remeljuk mara tenyleg jobban vagy!
Lori es Ruben

Melinda írta...

Úgy sajnáljuk, hogy nem múlik a köhögésed, de hátha az ACC használ, ez nekem mindig bevált! A múltkor is megittam az egész dobozzal, szorítunk nagyon, hogy neked is segítsen!
Érthető, hogy kint voltál a nagy hóban, valóban hihetetlen mennyiség esett:-) És most hétvégére is ezt mondták:-)
Millió puszi Nektek, legyen gyönyörű hétvégétek!!!!!