2009. szeptember 19., szombat

Két hét után újra itt

Apával dobáltuk a labdát az udvaron.


Itt pedig segítettem dédinek kukoricát morzsolni. :)

Szóval megjöttünk!

Na azon az ominózus hétvégén amikor kiköltöztünk mamáékhoz jó nagy vihar volt az első este mindjárt. Anya meg apa csak néztek, de bennünket gyerekeket szerencsére nem zavart a dolog, aludtunk békésen. Bár délután kint hancúroztam az udvaron és anya nem vette komolyan a komor felhőket és a szelet és nem adott rám még egy felsőt.. Az eredmény, hogy miután bementünk egyfolytában prüszköltem és folyt az orrom... :( A hétvége náthásan telt.. Viszont a vihar elvonult és szombat délben már sütött a napocska. Így a szalonnasütés -bár hüsi volt az idő-de nem maradt el. Nagy tüzet raktunk, és fini szalonnát, hagymát sütöttünk, és a parázsba alufóliába csomagolt pici krumplikat is tettünk. Pirítottunk kenyeret és csorgattunk rá szalonnazsírt...... Nyammmmm nagyon fini volt. Anya nem győzött fél szemmel engem lesni, hogy a szalonna mellé kenyér is kerüljön a hasamba,nehogy az éjszaka hányással teljen. Aztán Maja kádba és ágyba került, mi pedig még kint ültünk a tábortűz mellett. Játszottunk Lilivel. Fél 9 fele viszont mi mondtuk hogy szeretnénk bemenni. Így megfürödtünk és én mentem Maja mellé, Lili meg a másik szobába aludni. Anyáék még kint buliztak éjfélig. Aztán keresztanyuék a nappaliba, anyuék meg velünk közös szobába aludtak. Jól telt az éjszaka, nem is nagyon kellett orrot fújnom.
A vasárnapi nap is eltelt, bár nem igazán voltam toppon, folyton visítottam meg sírva fakadtam, mikor elvettek, vagy elkértek valamit.. Lili kekeckedett aztán meg én.. aztán duzzogtunk, visítottam.. Úgyhogy anyáink haja égbnek állt. Délben viszont Lili és én egy szobában aludtunk először. A másikat átengedtük Majának. Nehezen ment az elalvás, de aztán mindannyian aludtunk szépen.

A hétfő ovival indult, aminek örültem , semmi gond nem volt, hogy mamáéktól kellett menni. Viszont anya úgy jött értem, hogy az ovónéni mérte a lázam. Lázas nem voltam, de éjjel meg esete már köhögtem a nátha mellett. És ekkor estére már Maja is náthás volt. Így kedden ovi helyett a doktornénihez mentünk. Aki megállapította,hogy csak megfázás az egész, de aznap és másnap maradtam otthon. Rendetlenkedtem is eleget, és bár alvásnál köhögtem, de szerencsére semmi más bajom nem lett.

Csütörtökön és pénteken így ismét mentem oviba, ahol minden jó volt. Az evéssel vannak gondok, válogatok az ebédnél főleg, nem igazán akarom pl. a levesek tartalmát megenni.. csupasz tésztát eszek pöri helyett. Anya csak néz,mert ez azért itthon nem ilyen látványos...

Ezen a héten egyszer volt főzelék és mivel mondtam anyának hogy nem ettem meg a borsófőzit ő ma mondta,hogy ha ebédre megeszem a borsófőzit, akkor csinál nekem túrógombócot vacsira.. :) Jó alku volt!

Mamáékkal először vasárnap találkoztunk hosszabb időre,mert szombaton még dolgok volt hiába jöttek meg péntek este. De aznap velük voltunk,mert anya jött be apáéknak segíteni a parkettázásban.

Ezt a hetet pedig szintén kint töltöttük. Anya reggel vitt oviba, aztán jött fel takarítani és 3kor jött értem az oviba és közösen mentünk vissza mamáékhoz. Ott az udvaron játszottam. Volt hol apával, az egyik nap Liliék is kint voltak és bár akkor szakadt az eső, de így bent elvoltunk. Meséztünk, apa is olvasott mesét, játszottunk, bezsélgettünk.

Tegnap pedig átmentem apával a szomszédba és megetettem Bandi bácsi kutyusát. Az egyik délután pedig papának meg dédinek segítettem a ház előtt a garádot levágni és behordani a hulladékot. :)

Ma mamáék ismét elmentek mert programjuk volt, már reggel. Mi pedig felcuccoltunk és végre hazajöttünk. Nekem nagyon tetszett az emelet, csúszkáltam a parkettán. Most anya nagy feladata, hogy az ismét magamra szedett hisztit és bömbölést letörje kicsit. Ma gyakorolt is rajtam... A durcás és hisztis gyerekekel nem szeret beszélgetni állítólag és nem is szokta ölelgetni őket csak akik szót fogadnak... Milyen válogatós, nem? :):):)

Délután pedig elmentünk Robcsit felköszönteni. Nem voltunk túl sokáig..mert kicsit furi érezték magukat anyuék. Nem volt igazi szülinapi hangulat. Nem is nagyon készültek rá. Nagy volt a rumli, Lacus aludt - náluk tartották - és hát anya nem igazán tudott Majával mit kezdeni,mert nem akarta a koszba lerakni... Így csak egy udvariassági látogatás volt.. pedig én szívesen maradtam volna még.

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Szerencse,hogy "csak" meg voltál fázva!:)
Hmm,ez érdekes,anyukánk sem veszi észre ha hisztizünk.:o:s
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Erdekes lehetett ilyen sokaig tavol lenni, bar a mamanal mi is jol el tudunk lenni:)
A parkettazas meg jo otlet, csak anyat sajnaljuk a takaritas miatt:)
Ez a koszos vendeglato sajnos ismeros. A nagyi nalunk nem eppen egy takaros szemely, anya szenved is, ha ott vagyunk:(
Lori es Ruben