2008. november 6., csütörtök

Események

Kedd éjszakánk kissé kaotikusra sikeredett, ugyanis én éjjel 1 órakor jöttem rá,hogy nem ittam előző nap eleget... Anya pedig nem nagyon örült annak,hogy folyton éjjel akarom bepótolni a nappali vízhiányomat.. mert hát így hogy a fenébe fog az a pelus lekerülni rólam.. :( Így harcoltunk egy kicsit egymással mire újra elaldutam. Reggel viszont úgy kellett 7 órakor ébreszteni. Egy kis joghurt és tejcsi után mentünk is az óvodába. A délelőtt tehát úgy indult ahogy szokott, aztán anyát hívták 10 órakor, hogy én hánytam és jöjjön értem.. Szerencsére kiderült,hogy túl sok almácskát tömtem a számba egyszerre, és köhögnöm kellett, ez okozta a hányást,mert itthon semmi bajom nem volt. De az ovónénik jobbnak látták ha anya hazahoz. Így itthon ebédeltem és máfél órát aludtam. Délután viszont mentünk mamáékhoz. Előtte azonban még vissza kellett menni az oviba, mert anya elfelejtette reggel a fényképezőgépet, és én teljesen kétségbe voltam esve,hogy akkor a remekművem hogy mutatom meg a mamáéknak.. :) Így visszamentünk fotózni és még egy kicsit megölelgetni az ovónénit.. :) Nagyon bejön nekem Gabi néni, rettentően ragaszkodom hozzá. Ha kiteszi a lábát a teremből már megyek utána és mondom neki,hogy "téged kerestelek" :) amin ő mindig jót nevet. Így hát délután mentünk Lilikéékért és ki mamáékhoz. Az udvaron motoroztunk egy picit, hintáztunk, labdáztunk. Apa is befutott, most kivételesen nem dologozott sokáig, így vele is fociztam egy kicsit. Az már nem tetszett annyira hogy be kellett menni uzsizni, le is rendeztem a cirkuszt ismét.. de sajnos alul maradtam anyával szemben.. :( Bent azért már jó volt játszani. Megettem a fini sütőtököt, amit anya délelőtt csinált és apával meg mamával és dédivel na és persze Lilivel jót játszottunk egészen este 6-ig. Itthon pedig apával jó sok diafilmet megnéztünk,már háromnegyed 8 is elmúlt mire fürdeni indultunk. Így csak gyorsan zuhanyoztunk (ez most nagyon tetszik nekem) és már mentem is aludni. Ezúttal anyát is hagytam éjjel aludni és nem volt semmi gond. Egy picikét köhécseltem néhányszor, de ennyi... REggel viszont ismét kelteni kellett 7 órakor, de ezúttal autóval mentünk az oviba,mert anyának volt némi vásárolnivalója. Amikor délben értem jött éppen a 2. túrórudimat nyomtam befele... :) Hogy a főzelékből mennyi csúszott az kérdéses, Gabi néni szerint ettem azt is és levest is.. :)

És most álljanak itt a pozitív dolgok az ÓVODÁRÓL:

-nagyon családias a hangulat. Már minden ovónő és dadus név szerint szólít, megsímogat, köszön ha elmegy mellettem.
- Gabi néni nagy hangsúlyt fektet a versekre, énekekre,mesékre. Minden nap úgy jövök haza, hogy anya hallja, valami újabb verset, vagy éneket mondogatok délután
-sokat alkotunk, odafigyelnek az ovónénik arra hogy fogjuk a ceruzát , ecsetet, finoman próbálnak irányítani
- alig jártam még oviba, de sokkal szebb munkákat adok ki a kezem közül mint itthon
- szépen, rendesen eszünk, rajzolunk, anya többször is hallotta, hogy az ovónéni rászól a rendetlenkedőre,hogy szépen üljön, csendesedjen el, figyeljen oda
- a mosdóba mindig kisvonatba állva megyünk ki, és aki rendetlenkedik arra figyelnek, volt olyan is hogy vissza kellett a vonatnak tolatni és újra indulni,mert a gyerekek nem figyeltek és túl hangosak voltak
- nem fél "megbüntetni" azt a gyereket aki rosszalkodik, nem fogad szót,bántja a másikat (kint a padra szokta leületetni az ajtóval szemben), törekszik az ovónéni rá, hogy a gyerekek megtanuljanak szépen játszani, a durva játékot nem hagyja szó nélkül, arra is haragszik ha a fiúk úgy játszanak, hogy az autók összeütköznek

Ma este pedig felköszöntöttük végre apát! Kedden volt a névnapja, de aznap csak éppen a fürdésemre esett haza szegény. Tegnap meg mamáéktól csak fél 7 után jöttünk meg, így egyik nap sem volt rá idő. Ma is majdnem 6 órára érkezett haza, de anya ma már nem akarta, hogy elmaradjon a köszöntés. Ezt a szép kardit és a bonbont kapta tőlünk. :) Természetesen én a bonbont adtam és egyből reklamáltam is,hogy ezt mindenkinek meg kell kóstolnia. 1-1-et egyen mindenki.. Bár végül is én voltam az első.. :):):):) és utána én engedélyeztem 1-et apának és anyának is. :) A második képen éppen apáét bontom nagy hévvel... :):):)



És még történt egy aranyos eset ma, amit le kell hogy írjon anya.. :) A wc-n ülve este a vacsi után anya és apa is ott ültek felettem és beszélgettünk. Anya felszisszent és a hasára tette a kezét (akkorát feszített, hogy azt hittem kijön a köldököm mellett). Én megkérdeztem, hogy mit csinál most a kistesó. Erre anya közölte,hogy ki akar jönni.. Én meg odaszóltam neki, hogy kistesó még ne gyere ki, majd csak karácsony után... :) Aztán pedig előadtam, hogy minden karácsony után jöhetne ki 1-1 kistesó.. mert én sok-sok kistesót szeretnék.Erre apa elkezdte firtatni,hogy mégis mennyi az a sok.. Hát én egyből mind a 10 ujjamat kinyitottam és mutattam, hogy ennyit.. :):):):):)

2 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Mi is vonatozva megyünk reggelizni és ebédelni a bölcsiben és anya sem bánta meg,hogy beíratott,mert nagyon sokat fejlődtem,amióta járok.:)
Egész nap dúdolok,verselek,olyan verseket is tudok,amit anya még nem is tud,így ,mivel hogy kiteszik a táblára az óvónénik,mit tanultunk aznap,anya mindig megnézi,hogy ő is megtanulhassa...;)))

Jajj,anya,akkor most már tudod,mit kér Kristófka minden Karácsonyra,bár ezen nem kell törnöd a fejed!:))))
Gyönyörű hétvégét Nektek!:)
puszika:)

Melinda írta...

De jó! Így szerencsére akkor nem lettél beteg Kristóf barátom!!!!
Örülünk, hogy szereted az ovit és a Gabi nénit, biztos nagyon aranyos lehet, ha így ragaszkodsz hozzá:)
Apának utólag is boldog névnapot kívánunk, csini kardigánt kapott és az pedig teljesen érthető, hogy a bonbont Te bontod ki:)))))))))))